tiistai 14. syyskuuta 2010

Kouvolaan!

Tervetuloa torstaina 16. syyskuuta kello 18.00 Kouvolan kirjaston Mediamajaan. Juttelen siellä kirjoittajan elämästä ja työstä ja vastaan yleisön kysymyksiin.

Tilaisuutta emännöi Kini Laine, joka on tunnettu hauskoista ja rennoista kirjailijailloistaan. Mukana on myös Niilo Sevänen (johon minulla ei ole ollut aiemmin kunnia tutustua). Tarkoituksemme on kertoa vinkkejä ja rohkaisun sanoja kirjoittamisesta kiinnostuneille.

Olen kovin innostunut juuri tämän tapaisista esiintymisistä. Se johtuu ehkä siitä, että en ole nauttinut juuri ollenkaan kirjalijakoulutusta tai kurssitusta harrastajakirjoittajavuosinani, ja minulla on kaihertava tunne, että olen jäänyt jostakin hauskasta paitsi.

Odotan myös innokkaasti, että pääsen matkustamaan junalla ja lukemaan rauhassa. Likeltä pitäisi tupsahtaa syksyn scifikirjojen vedoksia juuri sopivasti: Vladimir Gluhovskin Metro 2033 ja Hal Duncanin Muste. Jälkimmäinen on 650-sivuinen, joten nyt joku voisi tilata minut pian esitelmöimään Lappiin.

Tässä linkki tapahtuman facebook-sivulle.

2 kommenttia:

Kini kirjoitti...

Tääl on toinen junassa lukija! Auta armias, jos kirja loppuu kesken!!! Olen sen takia joutunut tekee elämäni ensimmäisen ja toistaiseksi viimeisen SUDOKUN!

Miina Supinen kirjoitti...

Joo, se on helvettiä jos loppuu kesken. Paitsi jos on sattunut lukemaan jotain äärettömän hyvää, sitten voi vain ajatella lukemaansa loppumatkan.